CONDITII GENERALE

  1. Produsele Chocolissimo sunt comercializate in exclusivitate in Romania de SC SAVORISA SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/6771/2015.
  2. SC SAVORISA SRL vinde produsele Chocolissimo si desfasoara toate operatiunile comerciale prin intermediul magazinului online www.chocolissimo.ro.
  3. Preturile afisate sunt exprimate in LEI si contin T.V.A. Preturile nu includ taxele de livrare. Acestea pot fi gasite in sectiunea Livrare si Plata.
  4. Ne puteti contacta prin intermediul www.chocolissimo.ro astfel:
  • e-mail la contact [@] chocolissimo.ro
  • telefon la numarul 0725.711.970 in intervalul 9:00 – 18.00, de luni pana vineri

POLITICA DE VANZARE ONLINE

  1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
  2. Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel brandul Chocolissimo. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  4. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
  5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
  6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  7. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. Detaliile procesului de retur si anulare a comenzii sunt specificate in rubrica “Politica de retur si anulare” din prezentul document.

PLASAREA COMENZILOR

  1. Prin plasarea unei comenzi, clientul declara ca are capacitate integrala pentru a initia tranzactia in conditii legale in concordanta cu normele Codului Civil.
  2. Plasarea unei comenzii este echivalenta cu acceptarea prezentului regulament.
  3. Produsele se comercializeaza online, iar comenzile pot fi plasate 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana prin intermediul website-ului www.chocolissimo.ro.
  4. Comenzile se plaseaza exclusive online. Vanzatorul nu preia comenzi telefonice.
  5. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
  6. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic, prin e-mail, sau, in cazuri exceptionale, telefonic.
  7. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Bunurile si/sau Serviciile din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
  8. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
  9. Codurile de reduceri nu se pot cumula cu promotii curente, cu exceptia situatiilor in care promotia respectiva permite acest lucru.
  10. Pentru a comanda un anumit produs, cumparatorul trebuie sa il adauge in cos prin accesarea butonului „Adauga in cos” prezent pe pagina fiecarui produs.
  11. Continutul cosului este confirmat prin accesarea butonului de trimitere a comenzii
  12. Dupa trimiterea unei comenzi, va fi afisat un link de urmarire a statusului comenzii si un email cu datele de comanda va fi trimis la adresa de email cu care s-a creat contul.

FACTURARE – PLATA

  1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.chocolissimo.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
  2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
  3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in contul sau.
  4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.
  5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic.

LIVRAREA BUNURILOR

  1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
  2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor.
  3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
  4. Livrarea se face cu FanCourier Romania, cu tarif normal, numai in localitatile acoperite de Fan Courier. Lista localitatilor acoperite de FanCourier poate fi accesata aici. Livrarea in afara localitatilor acoperite de FanCourier va fi taxata cu cost de transport suplimentar,  taxat automat de curier la destinatar.  
  5. Termenul de livrare este de 24-48 de ore de la ridicarea coletului. Data de ridicare a coletului de catre curier este ziua precedenta datei de livrare selectate la plasarea comenzii. Serviciile de transport sunt in exclusivitate in responsabilitatea FanCourier si nu pot fi controlate de Cumparator.

POLITICA DE ANULARE SI RETUR

ANULAREA UNEI COMENZI

  1. In fiecare zi ne straduim sa va oferim calitate inainte de toate, iar aceasta se reflecta atat in produsele noastre, cat si in serviciile oferite de la primirea comenzii si pana la livrarea ei.
  2. Totusi, daca ati plasat o comanda la noi si doriti sa o anulati o puteti face fara penalitati si fara invocarea unui motiv cu maxim 2 zile inainte de data la care urmeaza sa fie livrata comanda. Anularea comenzii se anunta la adresa de email comenzi@chocolissimo.ro furnizand obligatoriu numarul de comanda. Anularea unei comenzi care a fost deja preluata de curier pentru livrare, sau in baza refuzului de primire, sau daca nu sunteti gasit la adresa, ori curierul nu va poate contacta, presupune inapoierea contravalorii produselor achitate, mai putin taxa de transport.

RETURUL UNEI COMENZI

  1. Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate
  2. Exceptie de la aceasta regula o fac produsele care ajung deteriorate din motive de logistica de transport care pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea produsului.
  3. Pentru a returna unul sau mai multe produse deteriorate din cauza transportului, trimiteti mai intai un email la contact@chocolissimo.ro prin care ne notificati in termenii legali de dorinta dumneavoastra de retur specificand in mod obligatoriu numarul de comanda. Pregatiti produsele in ambalajul original pentru a fi preluate de curier. Vom trimite curierul la adresa indicate in ziua stabilita. Vom inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv taxele de transport, in contul bancar indicat in emailul de anuntare a anularii, in maxim 14 zile de la data primirii returului. Contravaloarea se achita exclusiv in cont. In cazul in care Cumparatorul nu detine un cont bancar valid, acesta poate opta pentru un voucher cu aceeasi valoare, care sa fie folosit intr-o noua comanda in magazinul online
  4. In cazul anularii comenzii din cauza intarzierilor de transport, vom inapoia contravaloarea comenzii, fara taxele de transport. Comenzile sunt ridicate de curier de la sediul nostru cu 24 de ore inainte de data selectata la plasarea comenzii. Timpul de livrare oferit de FanCourier este de 24-48 de ore. Cumparatorul este obligat sa isi calculeze data de livrare tinand cont de aceste aspecte. In cazul in care coletul intarzie mai mult de 48 de ore, contravaloarea inapoiata va include si costurile de transport.
  5. Produsele deteriorate din comenzile anulate nu pot fi inlocuite cu alte produse decat printr-o noua comanda plasata in magazinul online care va urma un nou flux de productie si livrare, in functie de datele afisate in magazin.
  6. Aceste conditii sunt valabile doar pentru persoanele fizice, clienti ai magazinului nostru. Legislatia in domeniu nu ofera aceste conditii si persoanelor juridice.

GARANTIA PROSPETIMII

  1. Toate produsele noastre sunt realizate dupa retete traditionale, folosind cele mai bune ingrediente naturale, fara a contine substante nocive sau substante neautorizate pentru consum, care ar putea extinde termenul de valabilitate al produselor. Prospetimea este intotdeauna verificata de catre compania noastra inainte ca produsele sa fie expediate.
  2. Datorita faptului ca temperaturile ridicate si umiditatea pot avea un impact negativ asupra produselor din ciocolata naturala, trebuie sa se acorde o atentie deosebita metodelor de depozitare a produselor de ciocolata, conform instructiunilor de pe ambalaj.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. SAVORISA SRL prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu Regulamentul European 679/2016 (GDPR) si legislatia nationala in vigoare. Prin comunicarea datelor cu caracter personal persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Savorisa SRL cu scopul comunicarii ofertelor comerciale. Datele cu caracter personal colectate si prelucrate nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Savorisa SRL are obligatia de a dezvalui datele in temeiul legislatiei in vigoare.
  2. SAVORISA SRL este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal.
  3. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Chocolissimo are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
  4. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.
  5. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda, Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Savorisa SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar pentru desfasurarea si/sau derularea de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.
  6. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

CONFIDENTIALITATE

  1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
  2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
  3. Exceptie la punctul de mai sus fac cazurile in care coletele sunt trimise catre alte persoane, iar acestea contacteaza Vanzatorul pentru a afla identitatea celui din partea caruia a fost trimis coletul, in speta cumparatorul. In acest caz ne obligam sa transmitem exclusiv numele si prenumele Cumparatorului. Aceasta situatie se aplica cazurilor in care se trimit cadouri in mod direct si exclude posibilitatea trimiterii cadourilor in mod anonim.

PUBLICITATE

  1. Newsletterele Chocolissimo sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati, astfel incat sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
  2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Chocolissimo in acest sens.
  3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland la departamentul de Relatii cu Clientii. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

  1. Inscrierea de Review-uri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunea “Review-uri” / „Opiniile clientilor”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
  2. In momentul inregistrarii unui anumit Review pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
  3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
    • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
    • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
    • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
    • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
    • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
    • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
    • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri care sa contina materiale de natura publicitara;
    • sa nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
  4. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri.

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

FORTA MAJORA

  1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
  2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Acest regulament intra in vigoare incepand cu data de 1 Mai 2018.

Opinii
We are Chocolissimo
Livrare si plata
Livrarea se face cu FanCourier Romania
Livrare cu tarif normal in localitatile cu acoperire
​Timpul de livrare poate fi setat in timpul comenzii
Plata prin transfer bancar sau ramburs
Mai multe informatii
Opiniile clientilor
Vezi toate opiniile
Prospetime fara compromisuri

La Chocolissimo acordam o atentie deosebita calitatii. Toate produsele noastre sunt realizate prin metode traditionale, din cea mai buna ciocolata, cu ingrediente proaspete, atent selectate. 
Mai multe informatii

Chocolissimo
MM Brown Group
Program
Luni - Vineri 9:00 - 18:00

Comenzi website:
0725 711 970
E-Mail: contact @ chocolissimo.ro

B2B:
+40 761 061 397
E-Mail: corporate @ chocolissimo.ro


Copyright © 2014-2016. E-commerce by fifny.com